Blogger Backgrounds

Followers

Monday, July 11, 2011

Mencintai tak semestinya memiliki


Dia memiliki hamba-Nya...
                      Dan ke pangkuan Dia kita akan di kembali..... .


5 comments:

Scatty Kinki said...

klwla dpt lpskn dia...

are_tik25 said...

jgn wat keputusan yg boleh mkn diri sendiri k cyg...=)

dwaty said...

bersediala dengan ketentuan yang maha esa...

AnNa FaRHaNa said...

jodoh rahsia Allah..bercinta sama dengan risiko..risiko dikecewakan,risiko sakit dipermainkan,risiko ditinggalkan..sume tu ana dah pernah rasa..smpai pernah fikir "aku memang xlayak pun utk sesiapa.."..kadang2 selalu terfikir,kenapa org lain boleh bahagia smpai ke hujung usia..kenapa aku xdpt semua tu? macamane aku nak jadi setabah mereka?sume tu bermain2 difikiran..rupa2nya aku slalu lupa pdNya..wktu aku sdih,bru aku igt Dia..wktu aku sdg bahagia,aku lupa dia..aku xjaga cinta aku pdaNya..aku lupa cinta yg diberi Allah adalah milikNya yg kekal..aku lupa bersyukur..Allah xpernah kejam dgn hambaNya..cuma kita hambaNya yg sering angkuh dan tamak..kini aku cuba perbaiki diri sndiri..aku xmahu lgi jadi manusia yg tamak kasih syg..dia juga milik org lain,milik Allah,milik keluarganya,milik kwn2nya.."kalau Allah ambil balik kasih syg dia dan dia xlagi sygkan ana,ana redha..sebab kasih sayang Allah adalah melebihi segalanya..

are_tik25 said...

dwaty: Allah yg maha mengetahui.....

ana: sy pon pnh pikir mcm awk pikir....betapa teruk nye kte nie kan...yg penting kte kne betulkan dlu hubungan dgn Allah....semoga kte mendapat kebahagiaan yg akan Allah berikan pada hambaNya...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...