Blogger Backgrounds

Followers

Saturday, July 30, 2011

Teringat...Mengingat...dan Diingat....

salam....
hari nie dah 30 julai...lusa akan menjelmalah bulan ramadhan yg mulia...bulan yg dinanti-nantikan oleh umat Islam...xsabar rasanya nak pose!!! pastu raye!!! hehe

emm....tp ade bde yg wat sy teringat...mengingat dan diingat lak ble tbe bulan pose nie...=( cepatnya lah masa berlalukan...rasa baru jer semua nie berlaku....hampir setahun kte xberjumpe kan....hampir setahun gak lak kte dah xbersama....tahun lepas, last kte pose same2..skrg tiada lagi sume 2....ya Allah, semoga ak lebih tabah hadapi semua nie....=(

Bila teringat, mula la rase sedih, kecewa....semua2 la rasa...tp siapalah kita utk melawan ketentuan dan takdir dr Dia yg maha Esa...semua nie dah tertulis....sy tetap doakan awk bahagia dgn insan yg len skrg...doa saje yg terbaik sy leh bg kat awk skrg...tp sy?? biar lah sy meniti hari2 sy tanpa awk lagi...cume sy nak awk tau mengenalimu adalah perkara terindah bg sy..sy bersyukur pd Allah S.W.T yg telah mengatur setiap pertemuan...


"Cinta sejati adalah ketika dia mencintai orang lain, dan kamu masih mampu tersenyum, sambil berkata: aku turut bahagia untukmu..."


Walaupun dah setahun, tp rasa mcm baru semalam jer...tipulah kalo sy ckp sy xigt langsungkan..xsemudah yg disangkakan utk melupakan org yg kte pernah syg kan...tp sy tetap mencuba...rindu itu anugerah, cinta itu pengorbanan....skrg sy cuba utk mengenali seseorang yg membuatkan sy tersenyum setiap hari dan dpt melupakan dia...tp sy xmau terlalu berharap....ku rasa hadirmu menyempurnakan aku..terima kasih awk...^_^

Aku redha, di sini bermulanya perpisahan yg terakhir, kehilangan amat terasa dihati......mungkinkah ini yg tertulis di tangan takdir, ku terima perpisahan ini......dulu kita satu jiwa satu impian, susah dan senang kita bersama, namun itu semua hanya sementara........=(


"Cinta...cerita indah namun tiada erti...tapi bila kita menyedari sesungguhnya cinta memiliki erti khusus tersendiri yg hanya mampu diungkap dari hati ke hati..."



actually, link blog nie pon still name gabungan ngn dia...MELATIK.BLOGSPOT.COM...emm, biarlah ia menjadi kenangan terindah wat sy...kalo awk bace entry nie, sy nak awk tau, perkataan MELATIK xpnh lenyap dr idup sy....=( aiyo sodih lak entry nie...kne stop nie....hehe bukan niat sy utk mengungkit tp kte manusia biasa yg punya hati dan perasaan utk dikongsikan bersama...meluah lebih baik dr memendam rasa seorg diri...smpi sini cerita cinta sy.....selamat berpuasa....^_^


cintailah cinta...^_^



8 comments:

Pendamba Mawar said...

kuatkan smngat anda

saiazuan said...

tabahkn diri!!!

slmt brpuasa :)

syiling 10sen dan israel!!!
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/konspirasi-panas-duit-syiling-siri-ke-3.html

cucu umie said...

you must be strong..

are_tik25 said...

terima kasih kwn2 semua......
sy akan cube kuat kan semangat utk truskan hari yg mendatang....selamat berpuasa...^_^

Lala Adila said...

saba babe , selamat berpuase .

http://lexaadila.blogspot.com/2011/07/cinta-tak-semestinya-memiliki.html

are_tik25 said...

tq lala adila....sgt sabar nie...doakan yg terbaik ye...=)
selamat berpose!!

amir aizat said...

life must go on,salam rmdhan

are_tik25 said...

tq amir...salam ramadhan...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...