Blogger Backgrounds

Followers

Tuesday, August 2, 2011

Andaiku Tahu Isi Hatimu....





" kadang-kadang kita cuba jadi yang terbaik di mata seseorang tapi kita tak sedar, orang yang memandang kita tak sudi memandang kita sebenarnya..mungkin juga kita menganggap dia terbaik untuk kita tapi bukan kita terbaik untuk dia..."

betul kata orang, tak semua yang kita lakukan orang akan terima.....tapi alangkah bahagianya andaiku tahu isi hatimu.....^_^



11 comments:

Pendamba Mawar said...

kenapa kah kakak ku sedih ni

are_tik25 said...

merindui someone yg bukan milik kte...=(

AnNa FaRHaNa said...

oloh2...sedihnye...hehehehe

Nizam Ijam said...

bukak la hati dia tgok..hehe

are_tik25 said...

ana : sodih gak la...huhu

nizam : camne nak bukak, kunci xde, byk sgt kunci....xtau mane 1...hihi

sha my heart said...

sabar ye..
kdg2 kesabaran itu sendiri yg menjadi petunjuk. Yakin kpd ALLAH.

na mao sedih2.. bina yakin diri.

sha my heart said...

sabar ye..
kdg2 kesabaran itu sendiri yg menjadi petunjuk. Yakin kpd ALLAH.

na mao sedih2.. bina yakin diri.

are_tik25 said...

emm tq kak sya...ngah belajar bersabar la nie..lg2 bulan pose nie..=)

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

bebanyak lah besabar ye .

tamo sedeh2 ye

:)

asy faro said...

bukan senang nak jd diri sendiri lebih2 lagi bila hati minat pada someone..
perkara paling mnyakitkan bila kita nampak dia sngat ssuai untuk kita, tapi pada pandangan dia kita tidaklah ssuai untuk dia.

are_tik25 said...

emm..btl tu!!
tp pd kte jer kan, dia xpon...=(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...