Blogger Backgrounds

Followers

Tuesday, August 23, 2011

Semangat!!


As salam...
sy kembali!!! ehem....kembali setelah sehari xupdate blog!! kihkihkih...baru sehari derr...kecoh lebih lak!! haha ape cte ye kali nie?? raye nak dekat dah kottt, fuhh!! semangat mai la cepat!! huhu

Ok, arini mood nak mengemas umah!! eceh...semangat kott!! haha nie baru pas kemas bilik sendiri, pasni nak kemas 1 umah...1 umah?? haha kalo larat la...ngee.....~

Sebenarnya nak cte semangat len..semangat RAYA + MERDEKA!! tp cam same je, ape yg len lak..hentam jerla labu!!! mlm td umah ku dah start pasang pelita...pasang bendera...pasang pe lagi ekk??? emmm tu jerla kott..huhu dah nmpk dah suasana raya!! umah tepi jalan, so kena la memeriahkan suasana sebelum suasana jem mlm raya dtg!! hahaha kompem jem punya la nnt...jap nak tunjuk pelita2 di rumah ku....jakun cikit la...haha







taraaaaaa!!!!!

3 in 1...pelita + signboard + orkid laaa!!! hihi

ecehh!! meriah la konon....:P

cun!! walaupun xde DSLR...haha

nie yg semangat gler nie..tkt gak terbakar bendera tu....hehe


Sebenarnya xde pe pon yang menarik sangat, saje nak bagi semangat raya kat korang n utk diri sendiri gak!! hehe..sape yg xde semangat raya lagi tu, cer pasang pelita cam sy!! cer try naa...kott2 mood mai trus nnt....hahaha

Akhir kata, SALAM AIDILFITRI n SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN!!! rase mcm awal jer sy wish nie...hehe xpela, nama pon cari semangat kan....ngee~~






7 comments:

fiq. said...

lawanye,,,merdeka raya lah katekan,memang extra semanagt

are_tik25 said...

haha....2 in 1 kan...jom pasang pelita!! :P

Freaky said...

wah ada pelita la.. bestnyee =_=

Farhana Jafri said...

aritu nmpak rumah kat banting psang pelita.. lawa sngat!! tp smngat raya tu xdtg gak sbb thun ni pas raya ada final!!! parah otak!!!

are_tik25 said...

freaky : hehe best!! jmpt dtg umah..hehe

farhana: ala, raye la dlu!! pastu baru pkr exam....hihi

EYFAalias said...

Wahhhh! bestnya rumah dia ada pelita :(

are_tik25 said...

jom la pasang same2 ngn kte...=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...