Blogger Backgrounds

Followers

Thursday, August 4, 2011

Berkomunikasi dengan minda ke minda

Salam
Selamat bersahur ye kwn2!! semoga perut kte bertahan ye smpi berbuka pose nanti...hihi...

malam td sy ade terjumpa 1 fakta...ehh fakta ke?? boleh la kott....em yg bertajuk KEKUATAN MINDA...ia dikeluarkan oleh Dr. HM Tuah Iskandar al-Haj, mengenai beberapa perkara ajaib tersembunyi di dalam minda...ha?? ape 2?? mcm pelik jer bunyi nya kan...actuly, ade beberapa perkara yg beliau utarakan tp sy berminat dgn yg 1 nie.....berkominikasi dgn minda ke minda....~~

biase dgr x org suka ckp...."kalau kte teringat kat seseorang maybe orang 2 pon teringat kat kte.." emm, ade dgr kan...nie adalah salah 1 cntoh berkomunikasi dgn minda ke minda....^_^ meh kte tgk apa yg dimaksudkan oleh Dr. HM Tuah Iskandar al-Haj....moh lerr kte....=)


Berkomunikasi dengan minda ke minda

Apabila anda mengingat seseorang, dan jika ingatan anda itu jujur, ikhlas dan bertanggungjawab, dan tiada sebarang gangguan, anda sebenarnya telah pun menghantar gelombang minda kepada orang itu. Anda mungkin mendapat tindak balas yang menakjubkan.

Jika ingatan anda terhadapnya adalah yang baik-baik, dalam masa yang sama insyaALLAH dia akan mengingat yang baik-baik juga tentang anda. Maka kerana itulah sesekali pada saat-saat tertentu anda terkenangkan seseorang yang telah lama anda tidak temui secara tiba-tiba. Barangkali pada saat itu orang berkenaan sedang memikirkan tentang anda dan gelombang mindanya telah mengembara dan akhirnya sampai kepada anda.

Gelombang yang lemah akan tersasar atau tidak sampai ke matlamat ataupun ghaib begitu sahaja ditelan gelombang-gelombang yang lebih kuat yang sentiasa bersimpang siur. Gelombang minda akan lebih hebat kesannya terhadap mereka yang mempunya jalinan emosi ataupun pertalian darah yang rapat misalnya suami isteri, ibu dan anak, adik beradik kembar dan rakan seiras.


nie gelombang bkn sebarang gelombang tau...hihi ^_^




6 comments:

erleena said...

wahh sgt mnkjubkn hii

Dhiya Fariza said...

very interesting :)

winna shinta said...

terbaik la!

are_tik25 said...

thanx sume!!! ^_^

sha my heart said...

dulu, kak sha selalu buat. main hantar gelombang. tak lama, dapat la mesej dari diorang. haha~

tapi kalau org tu tutup mindanya kpd kita, kita tak kan dapat memasuki minda dia.

are_tik25 said...

hope kte anta gelombang n org 2 dpt kan kak sha...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...